Пређи на главни садржај

ПРЕДСТАВА У РЕЖИЈИ ДОБОЈСКЕ СКУПШТИНЕ!

 Само дио мојих запажања о данашњој сједници Скупштине!


У наредним данима посветићу се свакој тачки данашњег дневног реда и подијелити са мојим суграђанима шта сматрам изузетно штетним а у маратонском процесу усвајања се настоји сакрити од јавности.

Добојлије морају знати да у Скупштини сједе људи којима није стало до дјеце, младих, демографске обнове, јачања реалног сектора, подршке најбољима међу нама да воде овај град. 

Они се часте функцијама, комисијама, привилегијама а како и сам градоначелник у свом обраћању данас рече "ми се не бавимо малим политикама као ви из ПДП-а", наши проблеми су им галаксију далеко и нити не помишљају да се томе посвете, иако су плаћени за то.

Драги одборници и градоначелниче, да, ја се бавим проблемима обичних људи, ма како их ви звали, знам ја да је вама и глави изградња новог административног центра у износу од 28000000 КМ и да вам је чињеница да наши суграђани не могу платити рачуне ни школовати дјецу најневажнија ствар на свијету.

Ипак, ја вам, колико год се бесмисленим чинило, нећу дати мира. Иако све моје и приједлоге мојих колега из ПДП-а игнорантски одбијате, ја ћу наставити да вам бар сметам, на начин да ћу моје суграђане обавијестити о свему што намјеравате на њихову штету и даље чинити. 

И наставићу давати приједлоге рјешења, а да имате имало мудрости, прихватили бисте све приједлоге по реду, па онда не бисте морали ни красти а ни куповати изборе, људи би можда дали сагласност да их представљате.

Ускоро више детаља о другој редовној сједници Скупштине Града Добоја...

Коментари