Пређи на главни садржај

ДИРГ И ЈА!

ДИРГ и ја. Други дио. Одем да покажем на увид плаћену цјелодневну карту, начекам се у реду, платим опет карту за паркинг испред јер развозим дјецу па "искочим" да то обавим успут...питам на који начин електронски да им то доставим, да ако се опет деси, да не морам процедуре све пролазити...каже ми службеница, "па што нисте испринтали?"
Лјуди моји, па немају сви људи дан на располагању да се могу цјелодневно посветити ДИРГу‼️
Ја бих 'ладно требала узети слободан дан да одем у књижару, испринтам доказ, одем им то однијети на увид.
Није готово...
У журби сам, пошто сам истрчала из куће да ми не истекне вријеме, отишла платити карту на аутомату, и погријешим, умјесто слово О укуцам нулу. Признајем, моја грешка, оставила сам вечеру да се куха, дјецу у кући на трен, трчала да купим хљеб, и грешком унијела погрешно.

Кажу - сад ти не важи карта‼️

Ок, и шта сад да радимо, отишло даље?

Кажу, покушај у нашој пословници на аутобуској Требава. 🤨🤔

Па добро људи моји, за то ми треба још бар сат.

Постављам питање, како ће неко ко дође из Шамца, или из Подновља, неки бака и дека, који су рецимо закаснили 4 минуте да продуже паркинг карту, стићи да у књижари пошаљу Вибером скрин шот екрана, па да онда тај свој доказ однесу у ДИРГ и ако су случајно, не дај Боже, погријешили онда им ваља опет до друге пословнице, па назад у ДИРГ⁉️
Па добро људи, јесте ли ви нормални!? 
Људима треба 15 КМ за гориво и још толико за ДИРГ ако још добро прођу, па да им наплата буде у реду.
Шта је са мајкама са малом дјецом, шта је са нама којима посао неким данима почиње у 7, а завршава у 18, како они и којим триковима да стигну у ДИРГ.
ДИРГ треба распаковати уздуж и попријеко, наћи да ли је све ово што раде у складу са законом и по којем основу овако "возе" људе од мила до недрага....
Ово је хорор. Најбоље би било да нађемо лице које ћемо ангажовати да се бави само ДИРГ-гом када не стигнемо у 2 мин продужити паркинг карту.
Ево ако има заинтересованих да их, још једна породица и ја ангажујемо, плаћаћемо по пола дневнице, јер итекако ће та особа имати посла.

Коментари