Пређи на главни садржај

Вишеструке повреде Пословника о раду Скупштине Града Добоја

Два сата и четрдесет минута трајала је посљедња, 4. редовна сједница Скупштине Града Добој са 36 тачака дневног реда.
И на овој сједници дошло је до вишеструке повреде Пословника о раду Скупштине Града, и то одмах код прве тачке, Извод из записника са 3. редовне сједнице, гдје нема ни ријечи о инциденту који се десио на почетку сједнице, када ми је грубо одузета ријеч, јер сам покушала да снимим своје дискусије. 

Материјали за 18 тачака нису достављени на вријеме, већ су нас дочекали на столу, и на моје тражење да нам се омогући вријеме да прочитано материјале, како бисмо могли дискутовати и оцијенити приједлоге, нисам добила одговор. 

Чланови предсједништва Скупштине су се кикотали и дошаптавали и тиме обесмишљавали дискусије опозиционих одборника. 

На сједницу сам дошла са повредом ноге, иако ми је препоручено мировање, сматрала сам да могу бити три сата присутна, тражила сам мобилни микрофон, што је технички ситница, предсједник Скупштине је рекао да сам то требала раније тражити, а онда сам себе демантовао тиме што је рекао да је чуо за моју повреду. 
Тражила сам да будем ближе говорници како би моје дискусије могле бити забиљежене стенограмом и ући у записник, што је моје право, а што је предсједник Скупштине одбио. 

С обзиром да 33 дискусије, колико сам имала, неће бити дио записника на наредној сједници, јер сам због повреде ноге, и немогућности да се толико пута на штакама крећем из задње клупе, ја ћу у наредним данима обавјештавати јавност путем текста и видео материјала о садржају скупштинских материјала и мојим обраћањима с циљем заштите интереса грађана.

Обавијестићу јавност о све и једној одлуци, сакривеној од јавности. 
А сљедећој сједници присуствоваће заинтересовани акредитовани новинари који ће снимати сједницу и учинити да Добој не буде мимо свијета и један од ријетких гдје се одлуке донесене у име грађана, крију од њих самих.

Коментари