Пређи на главни садржај

МОЈ ГЛАС ПРОТИВ УНИШТЕЊА ОЗРЕНА!

Са данашње сједнице Скупштине Града Добој.

Била сам ПРОТИВ, као једина одборница од 31 (односно 26 са данашње сједнице) ДНС и СП су били уздржани и сви остали ЗА позитивно мишљење по овом Закључку. 


Истакла сам да ми као одборници НЕМАМО право да утичемо на то да ли ће неко морати продати ђедовину, немамо право утицати својом штетном одлуком на врло извјесно тровање Озрена, одузимање овог драгуља нашој ђеци, упозорила сам их да о овом мора одлучити народ а не ми, одборници. Ми једино имамо право рећи НЕ геолошким истраживањима, тражити поништавање Рјешења које је издала Влада и ресорно Министарство на темељу лажних изјава компаније "Медени бријег", имамо право и обавезу затражити обнављање поступка код давања лиценце којом се одобравају истраживања.
Имамо обавезу и тужити оне који су преварили државу и народ и прекршили све процедуре.
Дискутовала сам аргументивано. 
Градоначелник није изнио ни један аргумент. Рекао је да тој фирми не треба сагласност те да може на темељу Рјешења почети истраживања. 
НЕ градоначелниче, то је неисправан став, непримјерен првом човјеку града којем се пријети да доживи еколошку катастрофу и заувијек остане без природе и здравља на овим просторима.
Зар да ми као доносиоци одлука утичемо негативно на исход у овој причи,  зар да се одборници окрену против интереса народа!?
Влада није објаснила шта је у овоме јавни интерес, нити је овај пројекат споменут у било каквим средњорочним и дугорочним плановима као предуслов за проглашење јавног интереса.
НЕ градоначелниче, ово је најпогубнији могући пут, до нас је да ли ћемо тим путем поћи. Још није касно да одборници и Град Добој кажу НЕ геолошким истраживањима на Озрену‼️ 
Давање позитивног мишљења, дајемо зелено свјетло за даље кораке, умјесто да ОДМАХ тражимо обустављање поступка, проглашење Рјешења неважећим јер није издато на темељу истинитих података и да тражимо понављање поступка.
Такође, тражила сам заказивање јавне расправе по овој теми уз наду да на тој јавној расправи нећу опет бити ЈЕДИНА присутна одборница из добојске Скупштине.

Коментари